Sunday, January 19, 2014

RF3 WORLD

 

 Firmax-3

FIRMAX-3 sebagai penstabil  hormon yang sempurna, Krim FIRMAX-3 ialah formulasi sempurna dan diakui sebagai pemulih hormon semulajadi yang terbaik. Bintang baru dalam bio-perubatan yang lebih efektif dan berkesan.
Kandungan istimewanya diketahui mengimbangi pengeluaran hormon secukupnya untuk kesihatan dan kehidupan yang sempurna. Juga sebagai pencegah jangkitan, menukarkan phytohormone, mengimbangi metabolism, antioksida dan merehatkan otot.

TEKNOLOGI NANO

Menyerap dan bertindak serta merta dalam beberapa saat sahaja. Bertindak sebagai anti penuaan, menggebu, mencerah, serta menaikkan seri wajah

BERMINAT : blh hubungi sya /sms/watsap 019 8630245

1 Botol   - RM 160.00
2 Botol  - RM 280.00
6 Botol  - RM 840.00
14 Botol - RM 1960.00
 



Cara penggunaan krim FIRMAX-3

Sapu dengan urutan lembut pada leher, bawah lengan (keatas), payudara (atas), Belakang pinggang, pergelangan tangan (keatas), abdomen (lawan arah jam), belakang peha (keatas).


Kesan segera Firmax3:

1.   Berlaku penegangan kulit pada seluruh badan.
2.   Menaikkan seri wajah dan kulit.3.   Kulit kelihatan lebih gebu cerah berseri.4.   Mengurangkan saiz pori pori dan garis halus.5.   Badan terasa lebih panas dan bertenaga.6.   Menghilangkan kesakitan7.   Mengurangkan sakit kepala.8.   Menegangkan Payudara.9.   Mengurangkan eyebag.10. Badan lebih bertenaga11. Darah haid berwarna merah terang dan lebih cair12. Mengurangkan senggugut

Kesan 1-3 Hari penggunaan Firmax3:
1. Pada orang yang tinggi kandungan kolesterol, Kulit dan najis jadi berminyak akibat pembuangan kolesterol melalui kulit dan najis masa permulaan guna.2. Pakaian terasa lebih longgar.3. Payudara kembali berisi dan makin tegang4. Kulit makin gebu dan tegang5. Kedutan pada kulit menghilang

Penggunaan berterusan selama 3 bulan akan kekal kesannya kerana hormon badan telah sedia aktif. 

Kesan Pembaikan Firmax3:
1. Orang yg hatinya rosak atau darah kotor berkemungkinan akan keluar ruam/jerawat pada kulit kerana kesan penyucian darah dalam masa 1-7 hari permulaan tetapi akan hilang dan tak meninggalkan parut.2. Orang yang tinggi Kolesterol, Muka dan kulit jadi makin berminyak akibat pembuangan lebihan lemak bawah kulit 1-3 hari penggunaan.
3. Haid yang pertama selalunya lebih awal 2-3 hari,  pendarahan lebih dari biasa masa haid pertama akibat pencucian rahim.



Kandungan Firmax 3

 

Kelebihan Krim Firmax-3
Mengimbangi hormon badan
Menegang dan menaikkan PayudaraMenambah kadar metabolismaMengurangkan dagu duaMengurangkan bawah lengan yang kendurMenegangkan perut, membentuk pinggangMenghilangkan simtom menopauseMengurangkan kedutMengurangkan stress dan sakit kepalaMengawal hormon thyroxinMenambah seri pada muka dan badan keseluruhanMembentuk paha dan punggung yang cantikMenghilangkan sakit gigi
Mengetatkan Faraj
Membantu masalah resdung
Meningkatkan selera sex


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 KEMBALIKAN SENYUMAN !

** 7 HARI KEBERKESANAN TERBUKTI **
MENGHILANGKAN MASALAH KULIT WAJAH

RAMAI JUGA BERTANYA BOLEHKAH FIRMAX3 MENGHILANGKAN JERAWAT DAN KULIT WAJAH BERMASALAH .

PUNCA JERAWAT DAN KULIT BERMASALAH

. HORMON - hormon adalah punca pertama jerawat yang merupakan hormon seks yang dikenali edrogen yang bermula pada masa baligh .ia menjelaskan mengapa majoriti penghidap jerawat adalah remaja. hormon adalah penyebab utama kerana kebanyakan jerawat meluap-luap keluar masa datang haid dan masa mengandung.

FIRMAX3 BINTANG BARU DUNIA KECANTIKAN DAN BIO-PERUBATAN YANG EFEKTIF DAN BERKESAN sebagai PEMULIH HORMON semulajadi terbaik .Kandungan istemewanya diketahui mengimbangi pengeluaran hormon secukupnya untuk kesihatan dan kehidupan yang sempurna .FIRMAX3 MEMBANTU MENHILANGKAN JERAWAT DAN MASALAH KULIT DENGAN MERAWAT SEL2 JAUH KEDALAM KULIT WAJAH .

** WAJAH LEBIH GEBU ,CERAH ,LEMBUT DAN YANG PENTING HORMON STABIL MEMBUATKAN ANDA LEBIH CERIA **

Ia juga sebagai PENCEGAH JANGKITAN ,MENUKAR PHYTOHORMONE MENGIMBANGI METABOLISME ,ANTIOKSIDA DAN MEREHATKAN OTOT .

** KEBERKESANAN TERBUKTI DLM BEBERAPA HARI SHJ **


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 MASALAH EYE BAG ATAU LINGKARAN GELAP DIBAWAH MATA ?

OHHH TIDAK ! .....

RAMAI BERTANYA MEMPUNYAI MASALAH EYE BAG DAN LINGKARAN GELAP DIBAWAH MATA ...

BOLEHKAH FIRMAX3 MEMBANTU MENGHILANGKAN !

TERBUKTI BERKESAN

Cuba tengok muka anda jap kat depan cermin tu. Perhatikan ada tak lingkaran hitam (eye bag) kat bawah mata??

Kalau anda masih muda remaja, mungkin takder lagi kot. Tapi kalau anda dah tak brape nak remaja lagi, berkemungkinan besar memang ada. Hehe...

Sedar atau tak, kebanyakan individu tak pentingkan hal ni langsung. Tapi bagi yang sering mementingkan penampilan diri, masalah lingkaran hitam ni sikit sebanyak merisaukan anda. Betul tak?

Terdapat beberapa sebab yang menyebabkan kemunculan lingkaran hitam bawah mata nie.
Antaranya ialah;
1. Selari dengan umur anda yang semakin meningkat.
2. Anda ada alahan.
3. Ciri-ciri kulit wajah anda sendiri.
4. Mengalami keletihan setelah bekerja seharian.
5. Kekurangan nutrisi pada tubuh anda.
6. Faktor genetik.
7. Pengaliran darah yang tak stabil.
8. Anda menghadapi tekanan
9. Terdedah kepada cahaya matahari.
10. Penurunan berat badan yang agak mendadak.
11. Ada masalah pinggang dan juga perut.
12. Tisu lemak dan cecair.
13. Masalah sinus.
14. Anda memang ada masalah kesihatan.
15. Anda seorang perokok.
16. Kurang tidur

P/S FIRMAX3 dirumus dengan formulasi terbaik dgn ramuan semulajadi yang berkesan membantu masalah eye bag dan lingkaran gelap dibawah mata .hanya sapu dinadi tangan atau leher kesan serta merta boleh dilihat diwajah .

HORMON STABIL MEMBUATKAN ANDA LEBIH CANTIK DAN CERIA .




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MASAALAH HORMON WANITA DAN KECANTIKAN !

TANDA2 DAN CARA MENGATASINYA...

HORMON YANG TIDAK STABIL MENYEBABKAN JUGA WAJAH HILANG KEREMAJAAN DAN KESERIAAN WAJAH .

Masaalah ketidakseimbangan hormon (imbalance hormone) ,menyebabkan berkurangnya gairah seksual , dan masalah rahim (reproduksi). Masalah ini biasanya berlanjut pada masalah tiroid, ovary, prostat, uterus,fibroid, endrometritis, dan kanser rahim.

Tanda-tanda di tangan wanita yang mengalami permasalahan ketidak seimbangan hormon adalah :

. Telapak tangan berwarna merah pucat, terdapat urat berwarna biru dan terlihat sangat ketara.

. Telapak tangan licin/kesat dan kulit telapak tangan kering

. Terdapat tanda seperti bulan sabit terbalik hanya dikuku ibu jari menandakan hormon dalam keadaan seimbang. Sebaliknya apabila tanda bulan sabit terbalik tersebut ada di semua kuku, atau ada di kuku-kuku yang lain selain ibu jari menandakan terdapat masalah ketidak seimbangan hormon.

. Jari kelingking membengkak menandakan berkurangnya kemampuan seks (lemah sahwat)

. Jari kelingking bengkok (pada wanita) menandakan masalah kesuburan yang rendah

Simptom (gejala) dari masalah ketidakseimbangan hormon akan menyebabkan kurang keinginan (gairah) seks, perasaan rendah diri, kemurungan dan stres berpanjangan.

p/s FIRMAX3 sebagai penstabil hormon yg sempurna dan diakui sebagai pemulih hormon semulajadi terbaik ,merupakan bintang baru dlm bio perubatan yg lebih efetif dan berkesan .dgn terapi hormon mengunakan firmax3 ,sedikit urutan dinadi tangan berserta sedikit urutan di ari2 dibawah perut membantu pemulihan hormon dan meningkatkan metabolisma .dlm beberapa hari akan merasa kelainan dan perubahan ketara berbanding sebelumnya .
MUDAH DAN TERBUKTI BERKESAN.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KAEDAH MUDAH UNTUK KURUS ?

METABOLISME DAN MASAALAH BERAT BADAN

FAKTA :
Ada org tetap kekal kurus walaupun makan banyak ,sebalikya ramai mengalami masaalah pertambahan berat badan meskipun hanya makan sekali sehari .org yg kekal kurus dikatakan mempunyai kadar metabolisme tinggi dan proces pencernaan bagi mendapatkan tenaga berlaku dgn cepat ,manakala individu gemuk sebaliknya ,

Metabolisme adalah proces badan menukarkan kelori daripada makanan kepada tenaga .keperluan kalori badan atau tenaga setiap org berbeza2 mengikut gaya hidup masing2.

FAKTOR2 YG AKAN MEMPERLAHANKAN METABOLISME

UMUR : Metabolisme akan menjadi perlahan dgb peningkatan umur pada kadar 5% slps 40 thn .apabila usia meningkat ,keanjalan otot juga merosot dan paras lemak badan meningkat .otot lebih aktif berbanding tisu lemak dan ini sebabnya apabila otot berkurang ,kadar metabolisme juga menurun.

JANTINA : Secara umumnya ,metabolisme lelaki lebih cepat berbanding wanita krna saiz bdn mereka lebih besar dan mempunyai kurang lemak

MASALAH HIPOTIROIDISME : Kelenjar tirod yg kurang aktif akan memperlahankan metabolisme dan masaalah ini boleh menyumbang kpd pertambahan berat badan .

GENETIK: Sesetengan org memang beruntung dilahirkan dgn kadar metabolisme cepat

P/S NAK KURUS TINGKATKAN METABOLISME
Mengabungkan terapi hormon dan metabolisme FIRMAX3 dgn hanya sapu di nadi tangan dan dibawah leher dapat memlancarkan perjalanan darah ,mengaktifkan semula kelenjar tirod serta membantu meningkatkan kadar metabolisme badan dgn serta merta .selepas sapuan anda akan rasa badan lebih mengeluarkan peluh menandakan metabolisma anda telah meningkat .dgn ramuan istemewa,formulation terbaik berserta teknologi nano terbaru membakar lemak dgn pantas .yg mempunyai masaalah berat badan akan merasa penurunan berat badan mendadak dlm masa seminggu .



 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 MASALAH RESDUNG?

- Selalu bersin diwaktu pagi .
- Hidung selalu tersumbat.
- Rasa gatal disekeliling muka dan hidung.
- Rasa kahak yang banyak dikerongkong .

MENCEGAH LEBIH BAIK DARI MERAWAT . Lebih kurang macam itulah kata-kata yang selalu kita dengar.

RESDUNG !!!
(sinusitis) adalah radang pada lapisan rongga hidung yang memiliki
beberapa pasangan iaitu frontal, ethmoid, maxillary dan sphenoif.

Apa dia punca resdung ni??

Alahan. Iaitu terhadap jenis makanan tertentu, habuk, parasit (demodex) dan kutu.

Apabila anda mengalami alahan, daging yang bertindak sebagai penapis udara didalam hidung akan membengkak. Seterusnya, ia menyebabkan pergerakan udara tak dapat dikeluarkan.

Kalau udara tu tak dapat keluar, ia pastinya akan terkumpul kat dalam tu. Kesannya, kulat akan tumbuh dan kawasan dalam hidung menjadi semakin membengkak. Anda yang pernah mengalaminya pasti tahu tahap kesakitannya.

Lebih parah lagi, resdung ni boleh merebak ke bahagian mata. Akibatnya, anda boleh hilang deria penglihatan dan ia juga boleh menjangkiti otak.

Tapi, resdung ni tak berjangkit kat orang lain atau diwarisi oleh keturunannya.

P/S FIRMAX3 Membantu melancarkan peredaran darah diwajah , membantu mengurangkan alahan .Bahan aktifnya bertindak sebagai pencegah jangkitan dan anti fungus .

Rawatan : sapu sedikit firmax3 dititik akupuncture disebelah hidung ,buat sedikit urutan dgn kaedah memusing .

Dalam beberapa minit akan rasa perubahan ,ruang hidung akan merasa lega dan penafasan menjadi lebih baik .Merasakan seperti udara yang masuk dengan sepenuhnya .Dalam beberapa hari bersin ,rasa gatal ,kahak ,dan hidung tersunbat akan hilang .

FIRMAX3 Dengan formulasi sempurna diakui sebagai pemulih hormon semulajadi yang terbaik ,bintang baru dunia perubatan yang lebih afectif dan berkesan .juga sebagai pencegah jangkitan ,menukar phythormone ,mengimbangi metabolisme ,antioksida dan merehatkan otot .

Tuesday, May 17, 2011

Syria Arab Ala Pearl Haya & Denim

PRICE : RM 38.00
SYRIA ARAB
MATERIAL BODY:FULLY SOFT DENIM
SIZE BODY:M
DESIGN:NEW!!!LEBIH SIMPLE N BOLE DIPAKAI NGAN APA JUA BAJU..

EXPRESS DENIM WIF SOFT AWNING(SYRIA ARAB)

















Saturday, May 7, 2011

MOTHERS DAY SALE 20% PROMOTION

Sukacitanya dari 1st Niaga membuat potongan harga 20% bermula dari 06 May'11 sehingga 07 May'11 (tengah malam) untuk semua item sempena HARI IBU...
..setiap pembelian hendak la dibuat sebelum tarikh promosi tamat..


...Tidak Lupa Dari 1st Niaga Mengucapkan SELAMAT HARI IBU kepada semua yang bergelar IBU walau dimana jua berada..
...TANGAN YANG MENGHAYUN BUAIAN ITU MAMPU MENGONCANG DUNIA..



Wednesday, May 4, 2011

Birthday saLe oFF everything - 4th mAy'11


SHAWLs TRIANGLE COTTON

SHAWLs TRIANGLE COTTON
MATERIAL:COTTON 3 LAYERS
SIZE:M
SANGAT CANTIK BILA DIPAKAI BERSAMA
INNER NECK..
HARGA HANYA RM25 SAHAJA



STC1 - PINK PEPEL



STC2 - CREAM


STC3 - LITE BLU


STC4 - DARK BROWN


STC5 - BROWN GREY


STC6 - BLU


STC7 - PEPEL


STC8 - BROWN


STC9 - DARK BLU

Tuesday, May 3, 2011

SHAWLs SATIN YUNA



Yuna Zarai & Hana Tajima


SHAWLs SATIN YUNA YANG TENGAH HOT
MATERIAL:SATIN SILK DUBAI
SIZE:0.5M X 1.8M
SANGAT CHANTEK BOLEH DIGAYAKAN DENGAN PELBAGI GAYA,,
HARGA RM28 SAHAJA


SSY1 - GREEN

SSY2 - VERY LITE BROWN

SSY3 - PINK

SSY4 - LITE PINK BELACAN

SSY5 - BLACK

SSY6 - DARK GREY

SSY7 - VERY LITE GREY

SSY8 - DARK BROWN

SSY9 - GREY

SSY10 - LITE GREY

SSY11 - DARK BLUE